HEJ DET VA' LÄNGE SEN

NEEEEEEEEEEJ MIN DATA DÖÖÖÖR, så nu e det fixat hohoho!
Idag var det städdag i skolan vi började 9 móch slutade men 11.30, men jag var inte där för jag försov mig/väckarklockan ringde inte..
Oh well, just nu är malin i Italien(alexandra har slutat för de som inte vet) vickan och matilda är i stan och jagar
One direction med linnea antagligen från andra klassen. Om man frågar mig vad jag tycker om dem så är de väll ok antar jag. Gunilla är just nu för tillfället en kärringjävelmedattetydproblem bajskorv hon har tydligen något jävla stort problem med mig? Jag hatar falska männiksor!!
Matilda och tova bråkar också så jag antar att tova och gunilla inte gillar mig mer för att jag e på matildas sida för det var ju inte direkt matilda som dissade tova och har med det fått henne till att ta beslutet att byta tillbaka till sin gamla skola efter 8an, fast jag har fått henne att få henne tänka över det lite.
Simon(nate/natalie) är väll astaggad för alla jävla zelda saker och brev hon kmr få och kmr ut...
En sak jag vill säga bara och som jag ät väldigt ledsen för är att vår "grupp" har splittrats och är påväg att splittras mera som ni kanske fattar D:
VOI VITTU
I helgen ska det regna så jag ska nog antagligen ine ut med båten:( men Malin hem på söndag och då blir jag jätteglad <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
fint redigerat! visst?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0